Fact: The tastiest chicken is that who is cooked in a low heat. After almost 8 months, we can finally see the results of the big ad campaing created for the Stanley Tools Latin market in US which was leaded by my friends at AC&M who are based in Charlotte, NC.
When the good will and talent combine, nothing can´t go wrong, and this is a perfect example of what happens when a group of professional and enthusiastic people get together to create the campaing “HAZLA EN GRANDE”.
Lauro, Manolo, Alfredo, Pacino, Ale, Jaime, thanks for beliving in Daniela and me, in what we do. Thanks for the rides to Davidson. Congrats on this huge project, that I'm sure will be one of a lot of succesul that you will have in life.
----------------------------------------------------------------------------
Dicen que el mejor banquete se coce a fuego lento...y es verdad, después de casi ocho meses por fin se ve el resultado final de lo que será una gran campaña publicitaria para el mercado latino en Estados Unidos de la marca Stanley, lidereada por mis amigos de AC&M, quiénes se encuentran en Charlotte, NC.
Definitivamente cuando las buena voluntades y el talento se unen, las cosas no pueden salir mal, y este es un claro ejemplo de lo que sucede cuando un grupo de personas profesionales y entusiastas se unen para crear lo que hoy es la campaña "Házla en Grande con Stanley".
Lauro, Manolo, Alfredo, Paciono, Ale, Jaime, gracias por creer en mi y en Daniela, en lo que hacemos, gracias por los aventones hasta Davidson, felicidades por este gran proyecto, uno de muchos éxitos que tendrán en la vida.
Behind the Scenes...Stanley from Diego Huerta on Vimeo.
Behind the Scenes...Stanley II from Diego Huerta on Vimeo.
Sunday, May 31, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment